Gaziantep Fener maçından herkese selamlar - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gaziantep Fener maçından herkese selamlar
23
●
652
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gaziantep Fener maçından herkese selamlar
1
2
3
27-10-2025, 19:36:46
#19
OziyWeb
Kurumsal Üye
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi news sponsorunuzdu sponsorunuza göee konuşun
27-10-2025, 19:37:29
#20
Saitama
Kişisel Rütbe
OziyWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ahahhaha bu nasıl montaj
27-10-2025, 19:40:39
#21
zurbahan
Artık olay meydana çıktığı için Hakemler kafasına göre kırmızı kart falan veremez, bu nedenle fenerin şansı baya azaldı. Beraberlik diyorum.
27-10-2025, 19:42:12
#22
newQne
Bu sıkandal haberin üzerine bugün penaltı verileceğini sanmıyorum o yüzden fenerin işi baya zor
27-10-2025, 19:46:19
#23
Saitama
Kişisel Rütbe
newQne adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu sıkandal haberin üzerine bugün penaltı verileceğini sanmıyorum o yüzden fenerin işi baya zor
Aynen osimhen pozisyonundan sonra bunu demek(!)
27-10-2025, 19:49:53
#24
newQne
Hocam maçı izleyelim inşaAllah fairplay şekilde oyun biter
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynen osimhen pozisyonundan sonra bunu demek(!)
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler