• 27-10-2025, 13:24:36
    #10
    ne olursa olsun savaş kötü birşey bol bol gülün tabi
  • 27-10-2025, 13:41:16
    #11
    CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar saçma görseller bence tamamen algı için. Drone düşüren cihazları çinden birkaç yüz USDye alabilecekken zırhlı araçları böyle soytarı gibi kamufle etmenin ne yararı var? Araçların hem hareket hem de görüş kabiliyetleri azaltılmış. Saçma sapan olmuş. Rusya kendisini güçsüz gösteriyor bence. Bunlar taktik diye düşünüyorum. Herifler zamanında uzaya ilk uyduyu çıkarttı (sputnik) , Dünya yörüngesinde ilk insanı döndürdü (Yuri Gagarin), aya ilk aracı (insansız) indirdi (Luna 6), Venüs'e ilk uyduyu göndererek 60 atmosfer basınç ve 400 dereceyi aşan sıcaklıktan birkaç dakika da olsa ölçüm yapıp, veri gönderdi. ilk hidrojen bombasını yapıp denedi, şimdi kıytırık bir dronedan mı korkacaklar?
    Ben takip ediyorum savaş görüntülerini. Çeşitli drone savar cihazlar var ve herkese verilmiyor verilse bile savaş sahada oluyor bir yerden bir yere nakil olmak bile ölüm getiriyor bazen. Resmen drone savaşları oluyor. Kendini güçsüz göstermek değilde ucuza kaçmaya çalışıyor. Savaş meydanında bahsettiğiniz isimlerin bir önemi kalmıyor ciddi silahlar hariç. Misal 1 rus askeri 10 15 ukraynalının saklandığı binayı akıllıca havaya uçurabiliyor keza aynı şey ukrayna içinde geçerli. Ve çok az asker drone saldırılarına karşı eğitilmiş veya karşı koyabiliyor. Drone ayrı bir olay kafana bir kez geliyor sonrası bom. Hatta rusya son zamanlarda sağlam vuruyor ukraynayı
  • 27-10-2025, 16:00:27
    #12
    tunatun;[URL="tel:1090008501" adlı üyeden alıntı:
    1090008501[/URL]]ne olursa olsun savaş kötü birşey bol bol gülün tabi
    Bunu Ukraynayı işgal eden Putin’e söylemek lazım