Siz olsaniz ne yapardiniz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siz olsaniz ne yapardiniz
1
●
98
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Siz olsaniz ne yapardiniz
26-10-2025, 22:05:02
#1
Swenscol
------
26-10-2025, 22:10:53
#2
Alengirik
Değmez hocam neden orjinal batarya takmak zorundaymışsınız gibi hissediyorsunuz deji yüksek mahlı batarya takın garantili hem dahauzun gider benımde 13 pil saglıgı 81 e düştü biraz daha düşsün bende değiştireceğim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler