• 25-10-2025, 02:33:42
    #1
    Evet dostlar!

    24 sene oldu…

    25 Ekim 2001

  • 25-10-2025, 02:37:26
    #2
    Windows 3.1 bilenler var midir acaba
  • 25-10-2025, 02:40:18
    #3
    Messi;[URL="tel:1089998013" adlı üyeden alıntı:
    1089998013[/URL]]Windows 3.1 bilenler var midir acaba
    Bende Win 95’ten ötesi yok yalan söyleyemem
  • 25-10-2025, 02:42:25
    #4
    Arkaplanı bile huzur veriyordu.
  • 25-10-2025, 02:53:48
    #5
    GTA vice City kuramazdım sürekli hata verirdi.
    Winamp'lı günler..
    Msn, imesh, limewire, quake 3, CS 1.5, FIFA 2002 world cup.

    Xp deyince aklıma bunlar geldi.
  • 25-10-2025, 02:56:09
    #6
    Çok iyi bir işletim sistemiydi. Açılış kapanış müzikleri olsun her şeyi ile efsaneydi
  • 25-10-2025, 03:17:40
    #7
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 3.1 bilenler var midir acaba
    Windows 3.1 aslında işletim sistemi değildi. MSDOS işletim sistemi altındaki grafik ara birimdi. Zamanında 3.5" disketten kurmuşluğum var. Şairin dediği gibi "Mazi gönlümde yara".
  • 25-10-2025, 03:27:40
    #8
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet dostlar!
    24 sene oldu…
    25 Ekim 2001
    Windows XP duvar kağıdı Napa ilçesinin Napa Vadisinde ve MacOS Sonoma işletim sistemin duvar kağıdı da ona yakın bir yer olan Sonoma ilçesimde çekilmişti. Her iki yer de Birleşik Devletlerin Kalifornia devletinin Santa Rosa ilinin sınırları içindedir.
  • 25-10-2025, 03:37:01
    #9
    CemC;[URL="tel:1089998141" adlı üyeden alıntı:
    1089998141[/URL]]Windows XP duvar kağıdı Napa ilçesinin Napa Vadisinde ve MacOS Sonoma işletim sistemin duvar kağıdı da ona yakın bir yer olan Sonoma ilçesimde çekilmişti. Her iki yer de Birleşik Devletlerin Kalifornia devletinin Santa Rosa ilinin sınırları içindedir.
    Az bilinen bir olay hocam.. Teşekkürler