Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows 3.1 bilenler var midir acaba
Windows 3.1 aslında işletim sistemi değildi. MSDOS işletim sistemi altındaki grafik ara birimdi. Zamanında 3.5" disketten kurmuşluğum var. Şairin dediği gibi "Mazi gönlümde yara".