Konu
24 yıl önce bugün, Windows XP ile tanıştık! 😇
25-10-2025, 02:53:48
#5
neto
GTA vice City kuramazdım sürekli hata verirdi.
Winamp'lı günler..
Msn, imesh, limewire, quake 3, CS 1.5, FIFA 2002 world cup.
Xp deyince aklıma bunlar geldi.