Normal normal, artık her yerde her alanda ve platformda maalesef normal olan bu. Hak, hukuk, adalet.... Bu kelimeler, tanımları, anlamları yokmuş gibi ve mağara devrinde, orman kanunlarına göre yaşıyormuş gibi düşünerek hareket ediyorum, yüz binlerce yıl gerilerde gibi yani. Zaten lanet dünyada hep böyle değil mi? Gücü olan güçsüzü katleder ve tüm dünya bir araya gelemez, gık çıkaramaz. Mükemmeliyetin özeti, muhteşem yüzyıl maşallah. Dünyaya ay büyüklüğünde bişey çarpsa da bitse artık herşey.