• 23-10-2025, 17:57:13
    #19
    qazz1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam özel değilse bu kadar borç neden oldu ? karşılığında bir araç veya yatırımınız var mı ?
    Hocam bir hastalık kaplattım ameliyat oldum bu süre zarfı içinde maalesef kredi çektim 2 ay mecbur boş yaptım borcu borçla kapatmak zorunda kaldım Sonra hal bu durumdayım işte
  • 23-10-2025, 18:00:09
    #20
    websiteyap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir hastalık kaplattım ameliyat oldum bu süre zarfı içinde maalesef kredi çektim 2 ay mecbur boş yaptım borcu borçla kapatmak zorunda kaldım Sonra hal bu durumdayım işte
    anladım çok geçmiş olsun hocam
  • 23-10-2025, 18:00:32
    #21
    Allah yardımcınız olsun hocam, zaten borçların çoğalmasının asıl sebebi borcu borçla kapatmaktır. Maalesef borcu kapatmıyor aksine borcu katlıyor. Ama insan çaresiz kalınca ne yapacağını şaşırıyor. Kendimden örnek vereyim 1 milyonun borcum vardı bu yıl bitirdim. 5 Yıl kredi ödedim. Hiç bitmeyecek diye düşünüyordum. Ama sonunda bitti. Sıkmayın canınızı herşey olacağına varır.
  • 23-10-2025, 18:01:54
    #22
    Rabbim başarı kolaylığı versin, borçlar bir şekilde ödenir.
    Önemli olan başarı. Başardıkça motiveyi katlar
  • 23-10-2025, 18:52:40
    #23
    Sonuna kadar alın teri olarak kazanmaktan ötesi yok zaten, tabii maalesef genellikle alın teri karşılığı hep düşük meblağ rakamlar oluyor 😠 Evet, surat yapıyorum çünkü ister özel ister kamuda, özellikle siyasi torpil yollarıyla oraya buraya yerleştirilen ve hiçbir iş yapmadan, işe yaramadan en az 70-80 Bin para cukkalayanların varlığından haberdarız hepimiz. Liyakat, hak, hukuk, adalet??? Emek?? Hepsi kağıt üzerinde kavramlar. Umarım karşınıza bol ve bereketli imkanlar, fırsatlar çıkar da tez zamanda tüm borcu sıfırlarsınız. Ben işsiz olduğum halde yüzdüm yüzdüm ucuna geldim, taksit taksit hallediyorum işte. Kala kala muhtemelen 100-120 bin kaldı taksitlendirmiş olmama rağmen, kara kara düşünüyordum ve bir şekilde halloldu gitti. Hak gaspetmeden, torpillerle yatarak götürmeden, çalmadan çırpmadan, dolandırmadan... İçimiz rahat hocam, iyi tarafı işte
  • 23-10-2025, 18:59:59
    #24
    Allah yardım etsin hocam.
    Siz her şeyin iyisini düşünün kötü düşünmeyin.
  • 23-10-2025, 19:45:08
    #25
    Rabiim ödeme kolaylığı versin hocam calısıp azim ettikten sonra allah yardım ediyor bi şekilde cıkısını goreriz inşallah
  • 24-10-2025, 13:49:42
    #26
    Hayirli işler dilerim hocam bol kazançlar.
  • 25-10-2025, 01:59:45
    #27
    Allah ödeme kolaylığı versin, güzel bir başlangıç yapmışsınız.