Sonuna kadar alın teri olarak kazanmaktan ötesi yok zaten, tabii maalesef genellikle alın teri karşılığı hep düşük meblağ rakamlar oluyor 😠 Evet, surat yapıyorum çünkü ister özel ister kamuda, özellikle siyasi torpil yollarıyla oraya buraya yerleştirilen ve hiçbir iş yapmadan, işe yaramadan en az 70-80 Bin para cukkalayanların varlığından haberdarız hepimiz. Liyakat, hak, hukuk, adalet??? Emek?? Hepsi kağıt üzerinde kavramlar. Umarım karşınıza bol ve bereketli imkanlar, fırsatlar çıkar da tez zamanda tüm borcu sıfırlarsınız. Ben işsiz olduğum halde yüzdüm yüzdüm ucuna geldim, taksit taksit hallediyorum işte. Kala kala muhtemelen 100-120 bin kaldı taksitlendirmiş olmama rağmen, kara kara düşünüyordum ve bir şekilde halloldu gitti. Hak gaspetmeden, torpillerle yatarak götürmeden, çalmadan çırpmadan, dolandırmadan... İçimiz rahat hocam, iyi tarafı işte