• 23-10-2025, 17:14:23
    #37
    skurtoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne alakası var.Adamın doğduğu büyüdüğü ortam farklıdır.Bunun neticesinde konuşmasına, duruşuna yansır yada bazı insanlarn mizacları farklı olur.Adama bakarsın çok sert gözükür, konuşmaya başlar aslında çok iyi bir insandır.Siz konuşması düzgün değil diye müşteri seçerseniz, zamanı gelir sizide müşteri seçtiğinizden dolayı alışveriş yapmazlar.Bunu normal hayatta da hepimiz görüyoruz.Sizin bu bakış açınızla o zaman bağcılar, sancaktepe, sultanbeyli gibi, bu taraflar da esnafların asla iş yapmaması lazım.Her üç kişiden birisi kral, reis, başkan diye konuşmaya başlıyor.
    Her 3 kişiden 2 ile alışveriş yaparım o zaman.
    Alıcı satıcıyı seçme hakkına sahipse , satıcı da alıcı seçebilir. Sonuçta biz devlet yada yaşamsal ihtiyaç ürünleri satmıyoruz
  • 23-10-2025, 17:21:41
    #38
    Katılıyorum azizim.
  • 23-10-2025, 17:50:10
    #39
    Tek sorunumuz derdimiz bu olsun ya
  • 23-10-2025, 18:47:51
    #40
    tamam başkan
  • 23-10-2025, 18:52:29
    #41
    Üyeliği durduruldu
    lvenz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam başkan
    Ben yazacaktım reis sen yazmissin
  • 23-10-2025, 19:02:15
    #42
    CerKad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yazacaktım reis sen yazmissin
    ha sen ha ben ne farkeder kanka
  • 23-10-2025, 19:13:13
    #43
    Reis Arapça kökenli

    Atatürk için kullanılan bir hitabı kullanmak en hafif hali ile Hadsizliktir.

    Yeni tanışığını birine reis, Kral vs derseniz kimse sizi adam yerine koymaz
  • 23-10-2025, 19:27:56
    #44
    CerKad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yazacaktım reis sen yazmissin
    lvenz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ha sen ha ben ne farkeder kanka
    Hazir musaitim sunlari bi engelleyeyim
  • 23-10-2025, 19:29:28
    #45
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazir musaitim sunlari bi engelleyeyim
    Bence de reis.