skurtoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne alakası var.Adamın doğduğu büyüdüğü ortam farklıdır.Bunun neticesinde konuşmasına, duruşuna yansır yada bazı insanlarn mizacları farklı olur.Adama bakarsın çok sert gözükür, konuşmaya başlar aslında çok iyi bir insandır.Siz konuşması düzgün değil diye müşteri seçerseniz, zamanı gelir sizide müşteri seçtiğinizden dolayı alışveriş yapmazlar.Bunu normal hayatta da hepimiz görüyoruz.Sizin bu bakış açınızla o zaman bağcılar, sancaktepe, sultanbeyli gibi, bu taraflar da esnafların asla iş yapmaması lazım.Her üç kişiden birisi kral, reis, başkan diye konuşmaya başlıyor.
Her 3 kişiden 2 ile alışveriş yaparım o zaman.
Alıcı satıcıyı seçme hakkına sahipse , satıcı da alıcı seçebilir. Sonuçta biz devlet yada yaşamsal ihtiyaç ürünleri satmıyoruz