En geç askere giden üyemiz kim?
40
●1.954
- 23-10-2025, 13:21:10Ben 30 yaşımda gitmiştim bedelli olarak. Benim badim 65 yaşında bi amcaydı çok kafa adamdı yalnız
Bir de 67 yaşında bir dayı vardı ama başka koğuştaydı. BÖH olarak gittik tabi
40
●1.954
Bir de 67 yaşında bir dayı vardı ama başka koğuştaydı. BÖH olarak gittik tabi