Ben 30 yaşımda gitmiştim bedelli olarak. Benim badim 65 yaşında bi amcaydı çok kafa adamdı yalnız Bir de 67 yaşında bir dayı vardı ama başka koğuştaydı. BÖH olarak gittik tabi