• 23-10-2025, 09:04:49
    #37
    2010da 20 yaşında gidip 15 ay yapıp gelmiştim
  • 23-10-2025, 09:35:19
    #38
    Ben 31 de gittim. Daha erken gitmediğim için pişman oldum. Her şey zamanında güzelmiş.
  • 23-10-2025, 11:37:51
    #39
    ben 24 yaşında gittim askere 39 yaşında polis memuru arkadaş vardı "Mustafa Durur Adana" çok selamlar olsun...
    bu arada başka polisler de vardı illaki ama "polis vaaar polis var" dersem konu daha net anlaşılır sanıyorum...
  • 23-10-2025, 12:52:26
    #40
    19 yaşında askere gittim ama nedense yoklama kaçağı olarak sayildim tuhaf
  • 23-10-2025, 13:21:10
    #41
    Ben 30 yaşımda gitmiştim bedelli olarak. Benim badim 65 yaşında bi amcaydı çok kafa adamdı yalnız Bir de 67 yaşında bir dayı vardı ama başka koğuştaydı. BÖH olarak gittik tabi