En geç askere giden üyemiz kim?
40
●1.954
- 22-10-2025, 15:28:09Ben 24 yaşında astsubay olarak gittim 30 yaşındaki adamı yat kalk çömel sürün yapıyordum ben bile o adama onları yaptırırken çekiniyordum. yaş küçükken gitmek en mantıklısı yoksa senden küçük biri gelir seni süründürür.
- 22-10-2025, 15:41:32Arkadaşların dediği gibi üst devrelerin yaşları küçük olabilir o belki biraz zorunuza gidebilir.
- 22-10-2025, 17:17:2628 imde gittim tam da darbenin olduğu yılın eylül ayıydı.Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konya da yaptım.
Hem acemi hem de ustabirliğim aynı yerdeydi.
Bir koğuştan çıktık diğerine girdik.
1 seneydi o zaman askerlik.
Tabur da belki en yaşlı bendim.
