Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her halde bir tık geç gidenleri terörle mücadele, komando eğitim merkezi gibi yerlere veriyorlar konudan analiz ettiğim kadarıyla.

29'da gittim bende. Isparta/Eğirdir Dağ Komando Okulu ve Eğitim Merkez Komutanlığı, Mavi bereli
28 imde gittim tam da darbenin olduğu yılın eylül ayıydı.
Konya da yaptım.
Hem acemi hem de ustabirliğim aynı yerdeydi.
Bir koğuştan çıktık diğerine girdik.
1 seneydi o zaman askerlik.
Tabur da belki en yaşlı bendim.