• 22-10-2025, 14:45:29
    #19
    Üyeliği durduruldu
    32 yaşında gittim
  • 22-10-2025, 15:28:09
    #21
    Ben 24 yaşında astsubay olarak gittim 30 yaşındaki adamı yat kalk çömel sürün yapıyordum ben bile o adama onları yaptırırken çekiniyordum. yaş küçükken gitmek en mantıklısı yoksa senden küçük biri gelir seni süründürür.
  • 22-10-2025, 15:41:32
    #22
    Arkadaşların dediği gibi üst devrelerin yaşları küçük olabilir o belki biraz zorunuza gidebilir.
  • 22-10-2025, 16:00:11
    #23
    Her halde bir tık geç gidenleri terörle mücadele, komando eğitim merkezi gibi yerlere veriyorlar konudan analiz ettiğim kadarıyla.

    29'da gittim bende. Isparta/Eğirdir Dağ Komando Okulu ve Eğitim Merkez Komutanlığı, Mavi bereli
  • 22-10-2025, 17:17:26
    #24
    Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her halde bir tık geç gidenleri terörle mücadele, komando eğitim merkezi gibi yerlere veriyorlar konudan analiz ettiğim kadarıyla.

    29'da gittim bende. Isparta/Eğirdir Dağ Komando Okulu ve Eğitim Merkez Komutanlığı, Mavi bereli
    28 imde gittim tam da darbenin olduğu yılın eylül ayıydı.
    Konya da yaptım.
    Hem acemi hem de ustabirliğim aynı yerdeydi.
    Bir koğuştan çıktık diğerine girdik.
    1 seneydi o zaman askerlik.
    Tabur da belki en yaşlı bendim.
  • 22-10-2025, 17:19:38
    #25
    28 de gittim 2 çocuğum vardı giderken. tezkere alalı ise, 7 sene oldu.
  • 22-10-2025, 18:54:03
    #26
    30 yaşımdayım hala gitmedim hocam
  • 22-10-2025, 23:00:46
    #27
    28 yaşında gitmiştim ben de.

    Gittik ama adımız hala seferberlikte. Olası bir durumda tekrar alacaklar