• 19-10-2025, 23:23:45
    #1
    2026 yılı asgari ücret tahmininiz nedir? Ben 26-27 civarında bekliyorum.

  • 19-10-2025, 23:25:15
    #2
    yüzde 28 veya 30 zam gelir
  • 19-10-2025, 23:25:33
    #3
    Evet,muhtelemen %25 zam olacaktır sadece. Eskisi gibi yüksek artacağını düşünmüyorum açıkcası.
  • 19-10-2025, 23:26:17
    #4
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    28.200,87 tl
  • 19-10-2025, 23:26:23
    #5
    %50'de olsa boş .

    muhtemelen muazzam zam %25-30 arası .
  • 19-10-2025, 23:26:33
    #6
    İçimden 32.051 geçiyor ama oluverceği 28.735
  • 19-10-2025, 23:27:04
    #7
    içimden bir ses 25 i geçmez diyor
  • 19-10-2025, 23:27:45
    #8
    Piyasa %30'u fiyatladı bile, üstü enflasyonu tekrardan körükler
  • 19-10-2025, 23:28:05
    #9
    %25 derler sonra da 28.500₺ olarak yuvarlarlar hocam