• 17-10-2025, 20:59:59
    #1
    2 aydır takip ediyorum. 100 gram altın borcum vardı param geldi biraz daha düşsün biraz daha düşsün diye beklerken 2 hafta önce 5300 liraya aldım. 4200'den düşecek falan diyorlar. Bugün kapalı çarşıdan bir arkadaşım 6300 liraya almış. 2 haftada 1000 lira artmış.

    Bu kadar neden artıyor yahu.
  • 17-10-2025, 21:02:31
    #2
    Zetta Digital
    https://www.youtube.com/shorts/lhhwd2sf4go
  • 17-10-2025, 21:03:46
    #3
    kazandigim parayi altina atmayip direk yediğim için pişmanim mesela
  • 17-10-2025, 21:09:51
    #4
    Kurumsal Üye
    Nedeni basit asırlar boyunca hep altın değerlidir. Şuan İsrail Filistin savaşı ukranya Rusya ABD gereksiz söylemleri en güvenli liman altın o nedenle yükseliyor ve savaşlar bitmeden düşeceğini düşünmüyorum
  • 17-10-2025, 21:12:23
    #5
    Küresel çapta belirsizlik ve riskler. ABD Çin gerilimi birey ve kurumları altına yönlendiriyor. MB'ler de altına yönlendi bir süredir. Şu an şişti fiyatlar fakat bu noktadan dahi alınsa bir süre sonra çıktığı yeri tekrar görür altın.
  • 17-10-2025, 21:26:35
    #6
    Altın altın olduğunu anladı 😀
  • 17-10-2025, 21:27:41
    #7
    erdemir2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kazandigim parayi altina atmayip direk yediğim için pişmanim mesela
    Sıfır eksiden büyük. En azından altın borcunuz yok.
  • 17-10-2025, 22:13:57
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2025 in başında 160k altın borç aldım, sonra yaklasık 100k geri ödedim suan kalan borcum, 180k
  • 17-10-2025, 22:24:01
    #9
    tutamadık tutamadık :S