2 aydır takip ediyorum. 100 gram altın borcum vardı param geldi biraz daha düşsün biraz daha düşsün diye beklerken 2 hafta önce 5300 liraya aldım. 4200'den düşecek falan diyorlar. Bugün kapalı çarşıdan bir arkadaşım 6300 liraya almış. 2 haftada 1000 lira artmış.
Bu kadar neden artıyor yahu.