)))Merhaba değerli R10 ailesi. Bu forumu benim gözümde enn değerli kılan şeylerden biri de diğer forumlardan çok farklı olarak daha iç içe bir üye grubu olması ve her konuda çok hızlı ve sayıca fazla katılım gerçekleşmesi. O yüzden konuyu da burada açtım. Şimdiden cevaplar için herkese teşekkür ederim en içten şekilde.
Başlıkta ta belirttiğim üzere İlk kez uzun yola gitme durumum var. Manuel kullanmasını bilmeyen, 3-5 yıllık otomatik vites deneyimi olan, en uzun 100-150 km mesafe yapmış ve kendisini hala acemi şoförün bir tik üstü olarak gören biri olarak birkaç gun içinde Ankara'dan bir araç alacağım kısmetse. Tunceli'de yaşıyorum ve aracı Ankara'dan getireceğim. 800-850 km lik bir yol ve tekim. Getirebilir miyim diye kuşkularım var. Sonuçta ilk kez bu denli uzun mesafe yapacağım ve tekim.
Sizce sorunsuz geçer mi yolculuk, nelere dikkat etmeliyim... Hem gazlanmaya hem de ogutlenmeye ihtiyacım var
Keşke oralardan biri olsa da beni eve kadar atsa😁