2 saatte bir kenara çek bi hava al hocam, getirirsin. Sorun olmaz.
9-10 saat yol, sağ şerit - orta şerit 120 ile yapıştır gel. Fazla hız yapma, uykun geleceğine farkettiğinde kendini dinlendir.
İyi yolculuklar şimdiden.
Hızla alakası olan bir adam değilim zaten hocam. 4-5 yıllık şoförlüğümde bir kere 5 saniyeliğine 140 gördüm sadece ve dizlerimin bağı çözülmüştü. 100lük bir adamım 🤣 100 le gelirim giderim 😁😁