• 12-10-2025, 22:03:18
    #1
    Bizim ülkede neden değer kazanıyor ?
    En basitinden atölye için cnc arıyoruz dik işleme merkezi
    Abi adam 1998 model canı çıkmış makineye 500.000 tl istiyor pazarlıkta yapmıyor
    3 ay geçti makineyi 600.000 yapmış

    Bu sadece bizim karşılaştığımız olay. Genel olarak böyle

    sıfırı çinde 15.000 dolar
  • 12-10-2025, 22:15:14
    #2
    Cevabını bildiğiniz soruyu niye soruyorsunuz : )
    Enflasyondan dolayı , Paran değersiz , vergiler fazla bir sürü sebep.

    Başka ülkede 15 bin Dolar olan 0 araç bizim ülkede 2m TLye satılıyor ona bakarsanız : )
  • 12-10-2025, 22:18:02
    #3
    Hem paramızın değersiz oluşu hemde ahlaki olarak çöküşteyiz millet olarak.
  • 12-10-2025, 22:27:40
    #4
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabını bildiğiniz soruyu niye soruyorsunuz : )
    Enflasyondan dolayı , Paran değersiz , vergiler fazla bir sürü sebep.

    Başka ülkede 15 bin Dolar olan 0 araç bizim ülkede 2m TLye satılıyor ona bakarsanız : )
    Cevapla yok
    Millet artık işi başka yere vuruyor
    Adamlar 150.000 tl lik ürüne pazarlık yapınca MATKAP PARASINA veriyoruz diyorlar

    matkapın sıfırı 75.000 tl

    ahlak olarak enflasyonu solladık
  • 12-10-2025, 22:36:30
    #5
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim ülkede neden değer kazanıyor ?
    En basitinden atölye için cnc arıyoruz dik işleme merkezi
    Abi adam 1998 model canı çıkmış makineye 500.000 tl istiyor pazarlıkta yapmıyor
    3 ay geçti makineyi 600.000 yapmış

    Bu sadece bizim karşılaştığımız olay. Genel olarak böyle

    sıfırı çinde 15.000 dolar
    bizim ülkede durum böyle cünkü herkes birbirini kazıklama derdinde en basit deterjan icin bile 10 tane fiyat farkı cıkıyor marketlderde
    sonucta kullandın sen onu 30 yaşına gelmiş cocuk 1998 dogumlu makine askerlik bitmiş evlilik bitmiş ömrü bitmiş hurda olmuş ama bizim ülkede para ediyor
    arabada öyle şahin 90 model hurda araba 200 bin yazmış araba en ufak kazada 2 parca oluyor 200 bin tl yazmış
    başka ülkede 200 bin para birimine porshe binersin bizde malesef böyle toplum olarak düzen böyle o yüzden cok görmüyorum artık