Bizim ülkede neden değer kazanıyor ?
En basitinden atölye için cnc arıyoruz dik işleme merkezi
Abi adam 1998 model canı çıkmış makineye 500.000 tl istiyor pazarlıkta yapmıyor
3 ay geçti makineyi 600.000 yapmış
Bu sadece bizim karşılaştığımız olay. Genel olarak böyle
sıfırı çinde 15.000 dolar
Başka ülkelerde kullanılan malzeme değer kayıp ederken
4
●102
- 12-10-2025, 22:03:18
- 12-10-2025, 22:15:14Cevabını bildiğiniz soruyu niye soruyorsunuz : )
Enflasyondan dolayı , Paran değersiz , vergiler fazla bir sürü sebep.
Başka ülkede 15 bin Dolar olan 0 araç bizim ülkede 2m TLye satılıyor ona bakarsanız : ) - 12-10-2025, 22:27:40Cevapla yokkalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millet artık işi başka yere vuruyor
Adamlar 150.000 tl lik ürüne pazarlık yapınca MATKAP PARASINA veriyoruz diyorlar
matkapın sıfırı 75.000 tl
ahlak olarak enflasyonu solladık - 12-10-2025, 22:36:30bizim ülkede durum böyle cünkü herkes birbirini kazıklama derdinde en basit deterjan icin bile 10 tane fiyat farkı cıkıyor marketlderdeandroidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonucta kullandın sen onu 30 yaşına gelmiş cocuk 1998 dogumlu makine askerlik bitmiş evlilik bitmiş ömrü bitmiş hurda olmuş ama bizim ülkede para ediyor
arabada öyle şahin 90 model hurda araba 200 bin yazmış araba en ufak kazada 2 parca oluyor 200 bin tl yazmış
başka ülkede 200 bin para birimine porshe binersin bizde malesef böyle toplum olarak düzen böyle o yüzden cok görmüyorum artık