• 03-10-2025, 10:04:17
    #1
    350bin Bütçeyle arkadaşımla beraber kendim için araç bakıyordum, ısrarla bana 95 model efsane kasa dedikleri toyotayı gösteriyordu.
    Yine araştırırken de genelde hep 95-2004 arası modeller tavsiye ediliyordu, toyota, WW, renault, opel vs. eski kasaları. PSA uzak dur sakın alma deniliyordu.
    Zeki halkımız sağolsun PSA üzerine öyle bir kötü kamuoyu oluşturmuşlar ki; 198bin km'de 2010 model Citroen C3'ü bu bütçeyle alabildim.

    Zenith Cam Tavanlı,
    Elektrikli karartmalı dikiz aynalı,
    Otomatik Katlanan yan aynalı,
    6 Airbag'li,
    Soğutmalı torpidolu,
    Dijital klimalı,
    Hız sabitlemeli, cruise controllü,
    Otomatik farlı,
    Otomatik silecekli,
    Lastik basınç sensörlü,
    AUX, Bluetooth ve yol bilgisayarlı,
    Çocuk kilitli,
    Orjinal ayak aydınlatmalı,
    Sürücü ve yolcu koltuk derinlik ve yükseklik ayarlı,
    Orjinal çelik jantlı

  • 03-10-2025, 10:05:46
    #2
    Growth Manager
    araç çok güzel duruyor hocam hayırlı günlerde binin
  • 03-10-2025, 10:06:10
    #3
    hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin doğru seçim yapmışsın
  • 03-10-2025, 10:06:15
    #4
    Bende 1995 model 1.8 Ghia ****** var. Normalde BMW Mercedes ve türevi araçlar alabilirdim. Ama almadım. Bu araçtan 12 inci alışım. Bana göre en güzel araba.
  • 03-10-2025, 10:08:46
    #5
    Güle gülle binin, Allah kaza bela vermesin,
    Adı üstünde efsane kasa, tamirciler çok sevmez o arabayı , rabbim bir tane de bize nasip etti efsaneden , hamdolsun başımızı ağrıtmadı şu ana kadar
  • 03-10-2025, 10:09:34
    #6
    Allah kaza bela vermesin İnşAllah hayırlı günlerde kullanın.
  • 03-10-2025, 10:10:52
    #7
    .best ONE 🏆
    Gereksiz abartılan bir araç bozulmuyor diyorlar nedense hep otobanda kenarda kaput açmış bekler şekilde görüyorum. Arabada abs hidrolik direksiyon vs hiçbir şey yok 300-400 bine koyuyorlar arabada özellik olmadığı için arıza vermiyor . Ha bu arada Citroen pejo özelliklerle dolu olsa bile fiyatları ucuz kalıyor sebebi ise onların da durduk yere arıza vermesi vs. Zamanında pejom vardı ondan çok çektim ben de dinlemedim pejo alma diyenleri ama aldık ufak bir zararla kurtuldum yani çok da sevinmeyin dikkatli olmakta fayda var.
  • 03-10-2025, 10:11:30
    #8
    6 ay önce 2007 model hyundai atos aldım 205 bin₺
    airbag , klima aktif , km 200 bin, araç içi dışı kondisyon çok iyi neymiş efendim parçası bulunmuyor bütün parçalarıda orjinal buluyorum bulunmayan parçalar (otomatik versiyonun) algı çok garip bir şey gerçekten
  • 03-10-2025, 10:19:17
    #9
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    Hayırlı olsun hocam araç gayet güzel duruyor