Gereksiz abartılan bir araç bozulmuyor diyorlar nedense hep otobanda kenarda kaput açmış bekler şekilde görüyorum. Arabada abs hidrolik direksiyon vs hiçbir şey yok 300-400 bine koyuyorlar arabada özellik olmadığı için arıza vermiyor

. Ha bu arada Citroen pejo özelliklerle dolu olsa bile fiyatları ucuz kalıyor sebebi ise onların da durduk yere arıza vermesi vs. Zamanında pejom vardı ondan çok çektim ben de dinlemedim pejo alma diyenleri ama aldık ufak bir zararla kurtuldum

yani çok da sevinmeyin dikkatli olmakta fayda var.