Siz hangi zamanda daha verimli çalışıyorsunuz: gündüz mü, gece mi?
Benim için gece saatleri çok daha odaklı geçiyor. Gündüz çalışmaya hiç isteğim olmuyor ama gece hem daha verimli hem de daha detaylı ve hatasız bir şekilde ilerleyebiliyorum. Sabahları ise odağım sürekli dağılıyor.
Peki siz gündüzcü mü yoksa gececi misiniz ?
Gündüzcü müsünüz, Gececi misiniz?
23
●554
- 28-09-2025, 02:18:24Gece gündüz çalışıyorum. Geceyi daha çok seviyorum daha iyi odaklanıyorum
- 28-09-2025, 02:23:07en verimli olduğum çalışma saatleri gece, fakat gündüz fiziksel çalışmam bana mental olarak çok fayda sağlıyor. bilgisayardaysam kesinlikle gececiyim.
