Siz hangi zamanda daha verimli çalışıyorsunuz: gündüz mü, gece mi?
Benim için gece saatleri çok daha odaklı geçiyor. Gündüz çalışmaya hiç isteğim olmuyor ama gece hem daha verimli hem de daha detaylı ve hatasız bir şekilde ilerleyebiliyorum. Sabahları ise odağım sürekli dağılıyor.


Peki siz gündüzcü mü yoksa gececi misiniz ?