• 26-09-2025, 19:42:42
    #1
    Düzenli nargile tüketimi yapanlar kimler arkadaşlar.
  • 26-09-2025, 19:45:48
    #2
    Bırakmak lazımda seviyoruz bırakamıyoruz
  • 26-09-2025, 19:46:26
    #3
    Şuan közler yanıyor
  • 26-09-2025, 20:00:38
    #4
    tütünleri çok pahalı oldu mecbur bıraktık
  • 26-09-2025, 20:16:27
    #5
    WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzenli nargile tüketimi yapanlar kimler arkadaşlar.
    Hocam geldik ama yoksun 😁

  • 27-09-2025, 11:04:56
    #6
    Ben 2009dan bu yana
  • 27-09-2025, 11:45:41
    #7
    Konuyu kapatın lütfen İçen var içemeyen var