• 26-09-2025, 17:17:41
    #1
    Ben otg kablosu almıştım bozuk çıkmıştı. 1.50TL ödemiştim. Yıl 2011 sanırım.
  • 26-09-2025, 17:18:43
    #2
    Ayakkabı almıştım replika iyiydi baya kullandım.
  • 26-09-2025, 17:19:06
    #3
    Galaxy S3 2012'di galiba
  • 26-09-2025, 17:20:21
    #4
    dolu bilgisayar kasası almıştım sanırım yanlış hatırlamıyosam 150 liraya falan
  • 26-09-2025, 17:22:32
    #5
    Sanırım online oyunda 1 aylık paket almış olabilirim. Ya da casus kulaklık aldım; bozuk çıkmıştı. Ofis masasında yumrukla kırmıştım
  • 26-09-2025, 17:22:33
    #6
    Samsung duos telefonum vardı android olan değil dokunmatiği de basmatik gibi ilk dokunmatiklerden 😂 ona kılıf almıştım 15-20 TL’ye. Yemek yerken kargonun korna sesiyle fırlayıp teslim almıştım. 12 sene falan geçti. Ondan beridir alışverişlerin %80ini internetten yapıyorum.
  • 26-09-2025, 17:25:30
    #7
    USB flash bellek almıştım.
  • 26-09-2025, 17:25:35
    #8
    Otobüslerde takılan kulaküstü kablolu kulaklık almıştım o da arızalı çıkmıştı.Sabit hat arayıp küfür etmiştim.Çok komik bir durumdu.Hatırladıkça gülüyorum.
  • 26-09-2025, 17:29:32
    #9
    Ayakkabı