Aleyküm selam,
Hesabınızın kapatılması gerçekten çok üzücü. Emek verip güvendiğiniz bir ortamda böyle bir şey yaşamak hayal kırıklığı yaratır. Maalesef dijital dünyada kötü niyetli kişiler olabiliyor. Umarım Instagram itirazınızı kabul eder ve hesabınız geri gelir. Geçmiş olsun, umarım en kısa sürede çözülür.
R10 ne diye bilirim bu insanlara ?
29
●1.348
- 25-09-2025, 00:42:37Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim hocam. Gerçekten hayal kırıklığına uğradım biraz iyi niyet.Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2025, 00:43:00Selam olsun,
Bir mod olarak yazmam ne derece doğru olur bilmiyorum lakin bu durum ülkemizde genel bir yoldur.
İnsanların bazıları kötüdür, hasettir ve ahlaksızdır.
Emeğe değer vermez, insana değer vermez, iyilik nedir bilmez ve insan olmanın nasıl bir şey olduğundan habersizdir.
Bu insanlara akrabalarınızda, arkadaşlarınızda, R10'da, sosyal medyada yani her yerde denk gelebilirsiniz.
Bence ne kendinize ne bu duruma takılmayın.
Kötüler hep olacaktır lakin iyilerde her zaman olacaktır. - 25-09-2025, 00:43:13Üyeliği durdurulduÇok haklısınız hocam ama şunu da biliyorum ki böyle hesap kapatmakla heçkır olunmaz çoluk cocuk oyunları bunlar ya biz ekmeğimiz de insanlarız ne uğraşırlar anlamam umarım sağlığından olurlarRakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2025, 00:43:50Üyeliği durdurulduMaalesef ki hocam elinize sağlık.serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2025, 00:44:11Çekemiyor, Kendisin de yapmaya şey yok ondan dolayı.
Bir daha açık şekilde paylaşmayın.
ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-09-2025, 00:44:28Üyeliği durdurulduEvet hocam onlar heçkır işte hesap kapatınca heçkır oluyorlar ama gerçek (ASOSYAL HİÇ BİR ŞEYİ BAŞARAMAMIŞ KİŞİLER)neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

geçmiş olsun.