• 25-09-2025, 00:41:50
    #10
    Aleyküm selam,

    Hesabınızın kapatılması gerçekten çok üzücü. Emek verip güvendiğiniz bir ortamda böyle bir şey yaşamak hayal kırıklığı yaratır. Maalesef dijital dünyada kötü niyetli kişiler olabiliyor. Umarım Instagram itirazınızı kabul eder ve hesabınız geri gelir. Geçmiş olsun, umarım en kısa sürede çözülür.
  • 25-09-2025, 00:42:15
    #11
    Kurumsal PLUS
    Herkes iyi niyetli değil.
  • 25-09-2025, 00:42:37
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleyküm selam,

    Hesabınızın kapatılması gerçekten çok üzücü. Emek verip güvendiğiniz bir ortamda böyle bir şey yaşamak hayal kırıklığı yaratır. Maalesef dijital dünyada kötü niyetli kişiler olabiliyor. Umarım Instagram itirazınızı kabul eder ve hesabınız geri gelir. Geçmiş olsun, umarım en kısa sürede çözülür.
    Teşekkür ederim hocam. Gerçekten hayal kırıklığına uğradım biraz iyi niyet.
  • 25-09-2025, 00:43:00
    #13
    Selam olsun,

    Bir mod olarak yazmam ne derece doğru olur bilmiyorum lakin bu durum ülkemizde genel bir yoldur.
    İnsanların bazıları kötüdür, hasettir ve ahlaksızdır.
    Emeğe değer vermez, insana değer vermez, iyilik nedir bilmez ve insan olmanın nasıl bir şey olduğundan habersizdir.

    Bu insanlara akrabalarınızda, arkadaşlarınızda, R10'da, sosyal medyada yani her yerde denk gelebilirsiniz.
    Bence ne kendinize ne bu duruma takılmayın.
    Kötüler hep olacaktır lakin iyilerde her zaman olacaktır.
  • 25-09-2025, 00:43:13
    #14
    Üyeliği durduruldu
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes iyi niyetli değil.
    Çok haklısınız hocam ama şunu da biliyorum ki böyle hesap kapatmakla heçkır olunmaz çoluk cocuk oyunları bunlar ya biz ekmeğimiz de insanlarız ne uğraşırlar anlamam umarım sağlığından olurlar
  • 25-09-2025, 00:43:30
    #15
    Aleykum selam, her yerde olduğu gibi burada da karınsız çok. Ellerinden bir iş gelmez, anca sağa sola sataşırlar başkalarının başarısını kıskanırlar.

    Bu tür insanlara başka tabir kullanılıyor ama burada yazamam banlarlar geçmiş olsun.
  • 25-09-2025, 00:43:50
    #16
    Üyeliği durduruldu
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Bir mod olarak yazmam ne derece doğru olur bilmiyorum lakin bu durum ülkemizde genel bir yoldur.
    İnsanların bazıları kötüdür, hasettir ve ahlaksızdır.
    Emeğe değer vermez, insana değer vermez, iyilik nedir bilmez ve insan olmanın nasıl bir şey olduğundan habersizdir.

    Bu insanlara akrabalarınızda, arkadaşlarınızda, R10'da, sosyal medyada yani her yerde denk gelebilirsiniz.
    Bence ne kendinize ne bu duruma takılmayın.
    Kötüler hep olacaktır lakin iyilerde her zaman olacaktır.
    Maalesef ki hocam elinize sağlık.
  • 25-09-2025, 00:44:11
    #17
    Çekemiyor, Kendisin de yapmaya şey yok ondan dolayı.
    Bir daha açık şekilde paylaşmayın.

    ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam.
  • 25-09-2025, 00:44:28
    #18
    Üyeliği durduruldu
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleykum selam, her yerde olduğu gibi burada da karınsız çok. Ellerinden bir iş gelmez, anca sağa sola sataşırlar başkalarının başarısını kıskanırlar.

    Bu tür insanlara başka tabir kullanılıyor ama burada yazamam banlarlar geçmiş olsun.
    Evet hocam onlar heçkır işte hesap kapatınca heçkır oluyorlar ama gerçek (ASOSYAL HİÇ BİR ŞEYİ BAŞARAMAMIŞ KİŞİLER)