Aleykum selam, her yerde olduğu gibi burada da karınsız çok. Ellerinden bir iş gelmez, anca sağa sola sataşırlar başkalarının başarısını kıskanırlar.
Bu tür insanlara başka tabir kullanılıyor ama burada yazamam banlarlar

geçmiş olsun.
Evet hocam onlar heçkır işte hesap kapatınca heçkır oluyorlar ama gerçek (ASOSYAL HİÇ BİR ŞEYİ BAŞARAMAMIŞ KİŞİLER)