• 23-09-2025, 08:08:29
    #28
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sök hocam, tatlı durmuş ama sorun yaratmasın.
    Adem hocam daha yeni yaptırdım o kadar para verdim napsam bilemedim
    UtkuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şık olmuş, kendi tasarımınız mı yoksa hazır bir şablon mu bu?
    Hocam kendi şablonum reklamcıya verdim o çıkardı sadece
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şey sorucam youtube shorttaki sizin araba mıydı?
    Güzel olmuş.
    Link atar mısınız hocam bi bakayım
  • 23-09-2025, 08:21:38
    #29
    Ruhsat kısmını bilemem de hocam tasarım çok güzel olmuş hayırlı olsun
  • 23-09-2025, 10:53:22
    #30
    GOOGLE YORUM & YT REKLAM
    Sosyal medyada redbull u etiketleyerek bu durumu açıklarsan sponsor bile olabilirler hocam
  • 23-09-2025, 12:22:08
    #31
    [QUOTE=

    Link atar mısınız hocam bi bakayım[/QUOTE]
    Bulursam atarım hocam😁
  • 23-09-2025, 12:36:13
    #32
    Kişisel Rütbe
    @REdBuLL; konuya davet edildi
  • 23-09-2025, 14:55:43
    #33
    jantlar fena
  • 23-09-2025, 15:43:53
    #34
    Vay çakma Verstappen. Ben olsam hevesimi alana kadar sökmezdim, aracına logo yapıştıranla ilgileneceklerine makasçıların peşine düşsünler.
  • 23-09-2025, 16:53:10
    #35
    Güzel olmuş, yakışmış. Bir zamanlar bizim de en sevdiğimiz oydu, alırken iki tane almak yerine bir taneye düşünce hevesimiz kaçtı.
  • 23-09-2025, 17:08:04
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bunu keyfi mi yaptınız firmadan bir ücret mi alıyorsunuz?