Konu
Aracıma redbull amblemi ve yazısını yaptırdım
23-09-2025, 15:43:53
#34
Bonarous
Vay çakma Verstappen.
Ben olsam hevesimi alana kadar sökmezdim, aracına logo yapıştıranla ilgileneceklerine makasçıların peşine düşsünler.