Bence izle, ülkenin ne halde olduğunun en güzel özeti bazı bölümler, hem kültürün gelişir herkez yerine herkes yazmayı da öğrenebilirsin...
Hocam bir sıkıntınız sorununuz mu var ? Ben size birşey yazmadım veya sizin isminizide kullanmadım. Benim yazdığım yoruma neden cevap yazıyorsunuz ? Duyar kasmaya ne gerek var. Herkes yazacakken herkez yazmışım hızlı yazdığım için bumu tek sorunun ? Psikolojiniz bozulmuş burda insanları karalamaktan başka birşey bilmiyorsunuz...