3,5 yıldır kedime Royal Canin kullanıyorum. İlk olarak kitten yavru kedi mamasıyla başladık, sonrasında sterilised serisine geçtik ve hâlâ onu kullanıyoruz. Bu marka dışında başka mama yemiyor. Düzenli taramama rağmen tüy dökümü biraz fazla.
Hocam Nature's Protection markasını önerebilirim, kedi ve köpeklerin tüy rengine göre çeşitler mevcut. Türkiye distribütörüyüz, ilgilenirseniz yardımcı olabilirim.