• 21-09-2025, 15:32:23
    #10
    Felix üstüne tanımam
  • 21-09-2025, 15:34:36
    #11
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    purina kullandıgımdan beri benimde tüy sorunu yaşatmadı en iyisi hic değiştirmeyelim tüy sorunu başlamasın
    kesinlikle
  • 21-09-2025, 15:53:01
    #12
    3,5 yıldır kedime Royal Canin kullanıyorum. İlk olarak kitten yavru kedi mamasıyla başladık, sonrasında sterilised serisine geçtik ve hâlâ onu kullanıyoruz. Bu marka dışında başka mama yemiyor. Düzenli taramama rağmen tüy dökümü biraz fazla.
  • 21-09-2025, 16:09:07
    #13
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orijen
    Bu mama dışında yazılanlar çöp diyebiliriz.
  • 21-09-2025, 16:15:44
    #14
    ben de nd kullanıyorum biraz pahalı kalıyor diğerlerine göre
  • 21-10-2025, 11:35:36
    #15
    Hocam Nature's Protection markasını önerebilirim, kedi ve köpeklerin tüy rengine göre çeşitler mevcut. Türkiye distribütörüyüz, ilgilenirseniz yardımcı olabilirim.