İşte karşınızda bmwnim yeni logosu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İşte karşınızda bmwnim yeni logosu
13
●
854
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İşte karşınızda bmwnim yeni logosu
1
2
18-09-2025, 12:02:49
#10
AMG
Taban fiyat ihlali var 50₺'ye logo yapılmış gibi duruyor.
18-09-2025, 12:05:35
#11
_salih_t
Yapay zekâya yaptırsalarmış keşke
18-09-2025, 12:27:25
#12
TeknoTR
Temudan aldığım bmw
18-09-2025, 12:44:59
#13
wpdr
Öyle demeyin ya fontuda ustlerden sağdan soldan basmışlar biraz zor iş tebrik etmek lazım
18-09-2025, 13:10:17
#14
mirack
Bu tür firmalar çok absürt değişikliğe gitmezler. Yeni seri çıkacaktır. Yeni seride yeni logo ile devam edeceklerdir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler