• 18-09-2025, 12:02:49
    #10
    Taban fiyat ihlali var 50₺'ye logo yapılmış gibi duruyor.
  • 18-09-2025, 12:05:35
    #11
    Yapay zekâya yaptırsalarmış keşke
  • 18-09-2025, 12:27:25
    #12
    Temudan aldığım bmw
  • 18-09-2025, 12:44:59
    #13
    Öyle demeyin ya fontuda ustlerden sağdan soldan basmışlar biraz zor iş tebrik etmek lazım
  • 18-09-2025, 13:10:17
    #14
    Bu tür firmalar çok absürt değişikliğe gitmezler. Yeni seri çıkacaktır. Yeni seride yeni logo ile devam edeceklerdir.