• 18-09-2025, 03:51:56
    #1
    Belki çok dillendirme diyeceksiniz ama Mayıs ayında taktığım ikinci sim hala kapanmadı. İşin ilginci daha bugün 60 gün içinde kapanacaktır mesajı geldi. Benim için on numara bir durum ama var mı aranızda böylesi başka merak ettim.
  • 18-09-2025, 04:07:08
    #2
    Kurumsal PLUS
    S23 ultra 1-2 ay daha fazladan kullanmıştım.
  • 18-09-2025, 04:11:03
    #3
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S23 ultra 1-2 ay daha fazladan kullanmıştım.
    Otomatik bir sistem değil mi hocam? Veya listelerde arkada kaldığından dolayı sıra mı yavaş geliyor.
  • 18-09-2025, 04:11:58
    #4
    Kurumsal PLUS
    Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatik bir sistem değil mi hocam? Veya listelerde arkada kaldığından dolayı sıra mı yavaş geliyor.
    Bilemiyorum. Şebeke ile de ilgili olabilir bazen uçak moduna alınca gidiyordu komple. Yani telefonun kapanmamasına dikkat edin.
  • 18-09-2025, 08:05:01
    #5
    🤖 AI Developer
    Bu sene bir kıyak geçildi sanırım.
  • 18-09-2025, 10:40:17
    #6
    Az önce şebekem gitti
  • 18-09-2025, 10:44:37
    #7
    Bizim de 33 gün geriden geliyor. 16prmx. 😀
  • 18-09-2025, 10:53:46
    #8
    Bu yıl aksamalar oldu, operatöre göre de değişiklik gösteriyor.
  • 18-09-2025, 11:14:25
    #9
    ben şebeke 0 çeken bir yere girmiştim normalde cihazın bir kaç gün önce kapanması gerekiyordu
    girdiğim yerden çıktım gidiş o gidiş