Belki çok dillendirme diyeceksiniz ama Mayıs ayında taktığım ikinci sim hala kapanmadı. İşin ilginci daha bugün 60 gün içinde kapanacaktır mesajı geldi. Benim için on numara bir durum ama var mı aranızda böylesi başka merak ettim.