SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çocuğumu öldüremediler diye suçlu oldum!
22
●1.598
- 18-09-2025, 11:52:47Yazıklar olsun cidden. Bunları Allah bildiği gibi yapsın. Ülkemde güzel giden hiçbir şey yok.
İletişim eksikliği nedir ya? Çocuğun olmuş tabi ki doktor adam gibi bilgi verip seni rahatlatacak. İşi bu. Beddua okumak istemiyorum ama anladınız siz onu
Geçmiş olsun hocam. - 18-09-2025, 12:23:50merhaba ben de oğlumu kaybettim.
şehir hastanesinde.
yaşadığım süreç sizinkine benzer idi.
kovuşturmaya yer yoktur mektubunu aldım.
TÜRKÇÜ kimliğimi o gün gömdüm.
o günden sonra ülke ile ilgili hiç bir şey benim gündemimi meşgul etmiyor. ancak her aklıma geldiğinde gerekli bedduaları ediyorum.
yapacağınız bir şey yok malesef. daha büyük acılar yaşamadan çocuğunuzun sağlığıyla ilgilenin.
ülke devlet aklı ile yönetilmiyor. şahıs şirketi gibi yönetiliyor malesef.