merhaba ben de oğlumu kaybettim.
şehir hastanesinde.
yaşadığım süreç sizinkine benzer idi.
kovuşturmaya yer yoktur mektubunu aldım.
TÜRKÇÜ kimliğimi o gün gömdüm.
o günden sonra ülke ile ilgili hiç bir şey benim gündemimi meşgul etmiyor. ancak her aklıma geldiğinde gerekli bedduaları ediyorum.
yapacağınız bir şey yok malesef. daha büyük acılar yaşamadan çocuğunuzun sağlığıyla ilgilenin.
ülke devlet aklı ile yönetilmiyor. şahıs şirketi gibi yönetiliyor malesef.