• 17-09-2025, 17:20:23
    #19
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıl boyunca arkadaşın cocuguna, ailesine siz mi bakacaksınız? zaten sinir halinde olan insanlara bu şekilde abuk sabuk fikirler vermeyin lütfen.

    @OznKya; çok geçmiş olsun.

    @Fahrettin; hocamızın belki tavsiyeleri olabilir.
    Abi ben yapın edin diye fikirmi vermişim bende kızıp yazdım ztn @OznKya; hocamın ztn konusunda da belirtmiş "onları yoğun bakıma mı sokayım" diye benim dememle mi eylemi gerçekleştircek
  • 18-09-2025, 11:52:47
    #20
    Yazıklar olsun cidden. Bunları Allah bildiği gibi yapsın. Ülkemde güzel giden hiçbir şey yok.
    İletişim eksikliği nedir ya? Çocuğun olmuş tabi ki doktor adam gibi bilgi verip seni rahatlatacak. İşi bu. Beddua okumak istemiyorum ama anladınız siz onu
    Geçmiş olsun hocam.
  • 18-09-2025, 12:19:39
    #21
    En az 3 çocuk diyorlar birde
  • 18-09-2025, 12:23:50
    #22
    merhaba ben de oğlumu kaybettim.
    şehir hastanesinde.
    yaşadığım süreç sizinkine benzer idi.
    kovuşturmaya yer yoktur mektubunu aldım.
    TÜRKÇÜ kimliğimi o gün gömdüm.
    o günden sonra ülke ile ilgili hiç bir şey benim gündemimi meşgul etmiyor. ancak her aklıma geldiğinde gerekli bedduaları ediyorum.
    yapacağınız bir şey yok malesef. daha büyük acılar yaşamadan çocuğunuzun sağlığıyla ilgilenin.
    ülke devlet aklı ile yönetilmiyor. şahıs şirketi gibi yönetiliyor malesef.
  • 18-09-2025, 14:47:20
    #23
    @OznKya; DNA testi yaptırmayı ihmal etmeyin.
    Çocuğun başına her şey gelmiş olabilir.
    Kimseye güvenmeyin.