Aracımın değer kaybı başvurusunu nasıl yapacağım? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aracımın değer kaybı başvurusunu nasıl yapacağım?
9
●
268
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aracımın değer kaybı başvurusunu nasıl yapacağım?
1
2
11-09-2025, 11:11:22
#10
bim
Eksper görevlendirmesi yapılır ve değer kaybı tutarı raporlanır. Karşı tarafın sigorta şirketinden ilgili tutar talep edilir bu kadar.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler