KumSaatiSessiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkiye'de Doğum Oranlarının Azalması
13
●296
- 10-09-2025, 23:18:17Doğmadan önce bir seçim hakkın olsaydı şimdiki Türkiye'de doğmayı ister miydin?
- 10-09-2025, 23:19:15R10 ile yaşlanıyoruz...İstemezdim diye düşünüyorum fakat hiç yurt dışına çıkmadım..Zenith Capital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2025, 23:20:11Yurt dışına yerleştikten max 1 ay sonra diyeceğin tek cümle; "Buradaki hayatsa, Türkiye'de yaşadığım neydi?"KumSaatiSessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2025, 00:31:54Ekonominin durumu ortada çok şükür idare ediyoruz ama ileride ne olacağını kestiremediğim için (hem ekonomik,hem dışarıdaki güvensiz ortamdan) ben düşünmüyorum.