Merhabalar normalde paylaşmicaktım görgüsüzce olmasın diye ama bu 9. Yurt dışından gelen müşteri oldu R10'a teşekkür borcumdur bir kez daha anlıyorum ki ne kadar büyük bir Forum olduğunu emeği geçenlere tekrardan teşekkür ediyorum 🙏
Muhtemelen bazı hocalarımızında böyle alışverişi olmuştur onlarada bol kazançlar dilerim benden daha iyiler elbet onlar gibi olamam ama böyle paylaşmak istedim 😇