• 02-09-2025, 13:48:37
    #1
    Merhaba, iş yapıyoruz müşterinin peşinden koşuyoruz, acil diye gecesiz gündüzsüz çalışıyoruz, kimisi cevap vermez, kimisi saatler sonra cevap verir, kimisi ne istediğini, nasıl yapmamız gerektiğini tarif etmez çok saçma olaylar olmaya başladı bu da aşırı canımı sıkmaya başladı, yemin ederim bu insanlarla uğraşmak yıprattı beni. Bir de ayranımda dökülmesin gerisini biliyorsunuz, diyenler 3 kuruşa iş yapıp piyasayı bitirip bizide aynı döngüye mahkum bırakanlar, anlamıyorum daha sonumuz hiç hayırlı değil ama bakalım
  • 02-09-2025, 14:03:25
    #2
    backlinkmatik.com
    Müşteri peşinden amansızca koşmak
    Her acil diyene gece gündüz çalışmak
    Ne istediğini bilmeyen adamla belirsizliklere anlaşmak

    Hocam dost acı söyler, hatalı sizsiniz ve bu ticari anlayışla daha çok canınız sıkılır, çok kullanılırsınız.

    Tüccarın malı, hizmet verenin zamanı, en az müşterinin parası kadar kıymetlidir, bu mantıkla çalışırsanız ticari ilişkileriniz de makul bir dengede yürür.

    Sevgiler
  • 02-09-2025, 14:06:04
    #3
    @SEOmuhendisi; Çok haklısınız kesinlikle, (Tüccarın malı, hizmet verenin zamanı, en az müşterinin parası kadar kıymetlidir) bu sözünüzde özetlemişsiniz her şeyi zaten, gerisine diyecek bir şeyim yok, iyi olmaya davranmaya çalıştıkca uste çıkıyorlar
  • 02-09-2025, 14:58:38
    #4
    Gecen gun bir is yaptim. Musterinin istedigi tarzda web siteleri vardi 3 gun 5 saat uyku uyudum isimi guzelce tamamladim teslim ettim. Musteriden onay aldim. Eline saglik cok guzel olmus dedi.

    Anlasmamiz isin tesliminden sonra odeme seklindeydi.

    İsi oglen 12.30 da teslim ettim onay aldim. Dedi aksam olmadan atarim tamam dedim.

    Aksam saat 21.30 da yazdim. Gece olmadan hesabinda dedi. Tamam dedim.

    00.10 da yazdim. Sende gece oldumu dedi. Ne acelecisin bu ne sabirsiszlik dedi. Biz boyle calismiyoruz dedi. Birdaha seninle calismayacagiz dedi.Sabah olmadan hesabinda olur dedi.

    Dedim; bende bu sekilde calismiyorum. Sayet bana yarin hesabinda olur demis olsaydiniz hic problem yoktu fakat ben sizi tanimam sizde beni. Ayrica 12 saattir ucret iletmenizi bekleyerek benmi sabirsiz oluyorum?

    Sonuc olarak devami olacak is olmadi.
    Cok dusundum acaba haksizmiyim diye! Fakat haksiz oldugumu hala dusunmuyorum. 😄

    İs yap - isi hakkiyla yap - extra cikanlara ses etme kendinden taviz ver - zamanindan uykundan taviz ver - her dediklerine musteri velinimettir yaklasimiyla yaklas ve ses etme - birde pesinden koş.

    Sanirim isimizi biraz kurumsal pazarlamaliyiz. Sorun burda gibi.
  • 02-09-2025, 15:34:26
    #5
    @kerem2657; bunlardan çok var malesef iş sonu ödemeli çalışıyoruz, akşam atarım yarın atarım, yazıp sormasak sallicaklar 😃 bir de kızıyorlar sorunca, işini bitirdik parayı at kardesim uzatma işte
  • 02-09-2025, 15:43:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecen gun bir is yaptim. Musterinin istedigi tarzda web siteleri vardi 3 gun 5 saat uyku uyudum isimi guzelce tamamladim teslim ettim. Musteriden onay aldim. Eline saglik cok guzel olmus dedi.

    Anlasmamiz isin tesliminden sonra odeme seklindeydi.

    İsi oglen 12.30 da teslim ettim onay aldim. Dedi aksam olmadan atarim tamam dedim.

    Aksam saat 21.30 da yazdim. Gece olmadan hesabinda dedi. Tamam dedim.

    00.10 da yazdim. Sende gece oldumu dedi. Ne acelecisin bu ne sabirsiszlik dedi. Biz boyle calismiyoruz dedi. Birdaha seninle calismayacagiz dedi.Sabah olmadan hesabinda olur dedi.

    Dedim; bende bu sekilde calismiyorum. Sayet bana yarin hesabinda olur demis olsaydiniz hic problem yoktu fakat ben sizi tanimam sizde beni. Ayrica 12 saattir ucret iletmenizi bekleyerek benmi sabirsiz oluyorum?

    Sonuc olarak devami olacak is olmadi.
    Cok dusundum acaba haksizmiyim diye! Fakat haksiz oldugumu hala dusunmuyorum. 😄

    İs yap - isi hakkiyla yap - extra cikanlara ses etme kendinden taviz ver - zamanindan uykundan taviz ver - her dediklerine musteri velinimettir yaklasimiyla yaklas ve ses etme - birde pesinden koş.

    Sanirim isimizi biraz kurumsal pazarlamaliyiz. Sorun burda gibi.
    Bende forumdan birisine video tasarım işi yapmak için anlaştım. Mayıs ayında anlaştık. Çektiği videolar berbat ötesiydi.
    Nasıl video çekmesi gerektiği ile alakalı saatlerce eğitim verdim.
    Ödemenin yarısını attı.
    İş daha 2 gün önce bitti. Aslında 20 gün önce bitmişti ama vurdumduymaz ve umursamaz olduğu için 2 gün önce bitmek durumunda kaldı. 2 gündür parayı istiyorum iban at dedi attım. Saatlerdir para yok..
    Ne zaman atacaksınız diyorum atacağım birazdan deyip geçiştiriyor.

    Yarın atacağım dedi. İlk defa kesin bir tarih verdi. Eğer vermezse şikayet oluşturacağım zaten.

    Ya işini yapmışım emeğimin karşılığını hemen versene kardeşim. Ne bekletiyorsun beni. Böyle insanlar yüzünden yemin ederim duvara kafa atasım geliyor ya.
  • 02-09-2025, 15:46:12
    #7
    wpdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @kerem2657; bunlardan çok var malesef iş sonu ödemeli çalışıyoruz, akşam atarım yarın atarım, yazıp sormasak sallicaklar 😃 bir de kızıyorlar sorunca, işini bitirdik parayı at kardesim uzatma işte
    Haklisin gercekten hocam. Bu tip durumlarda soruyorum kendime. Ne icin urastin? Kim icin ? Amac neydi? Hep cevapsiz kaliyor sorularim. Ama boyle ne yazikki elden birsey gelmiyor.

    Kimi musterilerimde var tamamen sorunsuz is bitiyor kontrolunu yapiyor eline saglik hesap yolla diyor.

    Ben mutlu o mutlu.
  • 02-09-2025, 15:49:33
    #8
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende forumdan birisine video tasarım işi yapmak için anlaştım. Mayıs ayında anlaştık. Çektiği videolar berbat ötesiydi.
    Nasıl video çekmesi gerektiği ile alakalı saatlerce eğitim verdim.
    Ödemenin yarısını attı.
    İş daha 2 gün önce bitti. Aslında 20 gün önce bitmişti ama vurdumduymaz ve umursamaz olduğu için 2 gün önce bitmek durumunda kaldı. 2 gündür parayı istiyorum iban at dedi attım. Saatlerdir para yok..
    Ne zaman atacaksınız diyorum atacağım birazdan deyip geçiştiriyor.

    Yarın atacağım dedi. İlk defa kesin bir tarih verdi. Eğer vermezse şikayet oluşturacağım zaten.

    Ya işini yapmışım emeğimin karşılığını hemen versene kardeşim. Ne bekletiyorsun beni. Böyle insanlar yüzünden yemin ederim duvara kafa atasım geliyor ya.
    Evet gercekten haklisin hocam. Sonucta herkezin kendine gore bir plani programi olabiliyor. Mebla belki kucuk olabilir ama sonucta ona guvendigin bir yer olabiliyor. Karsilikli anlayis olsa zaten bu sekilde olmaz.

    Ben kimseye sikayet konusu acma taraftari degilim. Konusarak cozulsun istiyorum. Senin isinde insallah denildigi vakitte cozulur.