Merhaba, iş yapıyoruz müşterinin peşinden koşuyoruz, acil diye gecesiz gündüzsüz çalışıyoruz, kimisi cevap vermez, kimisi saatler sonra cevap verir, kimisi ne istediğini, nasıl yapmamız gerektiğini tarif etmez çok saçma olaylar olmaya başladı bu da aşırı canımı sıkmaya başladı, yemin ederim bu insanlarla uğraşmak yıprattı beni. Bir de ayranımda dökülmesin gerisini biliyorsunuz, diyenler 3 kuruşa iş yapıp piyasayı bitirip bizide aynı döngüye mahkum bırakanlar, anlamıyorum daha sonumuz hiç hayırlı değil ama bakalım