@kerem2657; bunlardan çok var malesef iş sonu ödemeli çalışıyoruz, akşam atarım yarın atarım, yazıp sormasak sallicaklar 😃 bir de kızıyorlar sorunca, işini bitirdik parayı at kardesim uzatma işte
Haklisin gercekten hocam. Bu tip durumlarda soruyorum kendime. Ne icin urastin? Kim icin ? Amac neydi? Hep cevapsiz kaliyor sorularim. Ama boyle ne yazikki elden birsey gelmiyor.
Kimi musterilerimde var tamamen sorunsuz is bitiyor kontrolunu yapiyor eline saglik hesap yolla diyor.
Ben mutlu o mutlu.