Bundan yaklaşık 5 yıl önce sabahın köründe telefonum çaldı ;
-BU EKLENTİ ÇALIŞMIYOR!
+ ne eklentisinden bahsediyorsunuz ?
-3-5 eklenti saydı
+Bu eklentilere nereden ulaştınız ? size satışını kim yaptı ?
-xxxx isimli kişiden aldım.
+Beni neden arıyorsunuz ?
-Sizin numaranız yazıyor ve bu eklenti çalışmıyor hemen düzelt.
Daha sonra araştırıp öğreniyorum ki, şu an büyük bir proje olan ve dünyaya açılan, zamanında tüm özel eklentilerinin tarafımca yazıldığı sitenin sahipleri sadece basit bir şekilde İngilizce dili eklemek istemişler ve başka bir sözde developer ile anlaşmışlar. Bu eleman siteyi komple indirmiş ve eklentilerinin satışını yapmaya başlamış, 50-100TL gibi komik rakamlara tüm eklentileri ele ayağa düşürmüş. İletişime geçtiğimde ise sızlandı ben de üzerine düşmedim. Müşteriye durumu anlatıp neden benimle çalışmadıklarını sorduğumda "siz İngilizce bilmiyorsunuz ki" dediler, biliyorum dediğimde ise pişman oldular 😂
Daha sonra araştırıp eklentiyi kullanan sitelere mail attığımda ise hemen hemen her mailde küfürler yağdı.
Siz olsaydınız ne yapardınız ?
Siz olsanız ne yapardınız ?
1
●142