• 26-08-2025, 11:23:01
    #28
    Yazılım Uzmanı
    Açık otopark (mahalle) Bu arada bir şey diyim mi tek yaşayan birisi için aşırı uygun bir rakam, bir ihtiyaç kredisi ile alınabilir. zaten kişi başı 10k kira ortalaması var, 2 seneye parasını çıkarır. Bir de yenilesen orası tertemiz kullanırsın.
  • 26-08-2025, 14:09:48
    #29
    250'ye verir, 100k içine harcasan mükemmel yatırım. Yarın bir gün kentsel dönüşüm çıkarsa, oradan da bi daire düşer. Tabii kentsel dönüşüme de verecek paran olması lazım ilerisi için.
  • 26-08-2025, 16:08:47
    #30
    Arsa payı için alınır. Depo olarak kullanırdım ben olsam. Fiyat doğruysa tabi
  • 26-08-2025, 18:26:54
    #31
    Ev olarak almak dışında tüm alım opsiyonları çok mantıklı
  • 26-08-2025, 19:17:16
    #32
    Mutfağın amerikan olması detayı çok önemli.
  • 26-08-2025, 19:53:33
    #33
    Yer kapıcı dairesi yani bina yıkılınca hakkınız yok
  • 26-08-2025, 20:10:33
    #34
    Çok çok daha kötülerine şahit oldum sarı sitede. Burası yaşanılabilir dersiniz o derece.
  • 27-08-2025, 15:07:43
    #35
    arsa payı yüksekse arsaya ortak almak için alınır unutulur 5-10 yıl sonra kentsel dönüşümden iyi kar elde edilebilir.