internet sitelerinden kargo şirketlerinin fiyatlarına baktım hepsi aynı neredeyse.
geçen günlerde gittigidiyor yurtiçi kargo yüzde 35 indirimli kampanyasıyla kocaeli-ankara(adrese teslim) 5.50 TL ödedim, bu kadar pahalı olmamalı

tavsiyesi olan var mı?
